Snelle levering
Blanco geleverd
Persoonlijke service
Eigen productie

Klachten / Reclamaties

Niet tevreden / reclameren

Heb je opmerkingen over de kwaliteit of service van ZoGedrukt? Dan horen wij dat graag. Alleen wanneer wij op de hoogte zijn van uw opmerkingen of klachten, kunnen wij er alles aan doen om u te helpen en het probleem tot volle tevredenheid op te lossen. Wij vragen u daarom om ons uw reclamaties toe te zenden.

Iedereen kent het gezegde: waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ook bij ons kan dat wel eens voorkomen. Maar als dat gebeurt, willen wij dat zo snel en correct mogelijk herstellen.

Vanuit uw account kunt u onder het kopje “Orders en offertes” direct doorklikken naar "Reclamaties". Vul het reclamatieformulier zo volledig mogelijk in. Zodra wij de informatie compleet hebben, nemen wij direct contact met u op om samen tot een gepaste oplossing te komen. U mag van ons binnen 2 werkdagen een reactie verwachten, meestal wordt het nog dezelfde dag opgelost!

Zou u zo vriendelijk willen zijn een aantal voorbeelden van het te reclameren drukwerk te zenden naar:

ZoGedrukt
T.a.v. Afdeling reclamaties
Zutphenstraat 6
7575 EJ Oldenzaal

(frankeren niet nodig)

Mocht u er niet uitkomen met het invullen van het formulier, bel dan gerust: 088 730 11 11.

Klantenservice

+31(0)88 7301111

Maandag t/m vrijdag

08:00 - 17:00

Of Chat of mail met ons!

Veilig afrekenen:

Klantenservice

Of betaal op rekening*